Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Retur

 

Ved kjøp av feil vare kan du returnere den til oss. Husk at dette må skje så raskt som mulig og senest innen ett år. Varer som er eldre enn ett år vil du ikke kunne returnere. Varen kan ikke være brukt, den må være i emballasjen og emballasjen må være i perfekt stand slik at vi skal kunne selge den videre igjen.

 

Krav til tilstand

For at vi skal kunne ta varer i retur, må de være i sin orginale forpakning, uten bruksmerker, så vi kan videreselge produktet. Er forpakningen brutt, ødelagt eller mangler, er det ikke mulig med retur.  Det samme gjelder om produktet har bruksmerker. 

 

Angrerett

Angrerett er en lovbestemt rett man for i henhold til angrerettloven. Hovedprinsippet i angrerettloven er at den kun gjelder ved fjernsalg eller salg utenfor fast utsalgssted til forbruker fra næringsvirksomhet. Tanken bak dette er å gi forbruker ekstra beskyttelse når denne kan føle seg overlumpet av en selger. Angrerettloven gjelder f.eks. ved kjøp på messer, postordre, telefonsalg og ikke minst kjøp på internett.

 

Angreretten er lovbestemt i angrerettloven og er ufravikelig, det vil si at det ikke kan avtales dårligere betingelser for forbrukeren enn det som går frem av loven.

Hvordan returnere varer? 

 

Lurer du på hvordan du skal returnere varer?

 

  • Start med å logg inn.
  • Klikk deg deretter inn på "Kundesenter". Her finner du en oversikt over alle ordrene dine, adresser og mye annen hjelp.
  • Klikk deg inn på "Retur" fanen, og trykk på "søk" for å få opp alle ordrene dine.

 

  • På den orderen du ønsker å returnere varer fra, klikker du på "Returner" lengst til høyre.

 

  • Velg antall du ønsker å returnere, har du flere ordrelinjer kan du velge antall på alle linjene

 

 

  • Velg årsak, skriv inn eventuell begrunnelse eller hva som er feil og trykk neste.

 

  • Kreditnota sendes til din fakturaadresse.

 

 

 

  • Bekreft returen ved å trykk på "Send retursøknad" i det siste vinduet.
  • Når du har søkt om retur vil du få en epost med et returnummer innen en virkedag, som du må merke pakken du sender til oss med. Dette for at vi skal vite hva vi skal gjøre med varen som kommer tilbake til oss.